EL PROYECTO ACHACOTA SE CONSOLIDA

EL PROJECTE ACHACOTA ES CONSOLIDA

La población de Achacota, en la provincia de Cochabamba, Bolivia, está desarrollando de manera ejemplar el proyecto agrícola y educativo en el que colabora MENUTS DEL MÓN y la entidad bancaria Caixa Popular.

La població d’Achacota, a la província de Cochabamba, Bolívia, està desenvolupant de manera exemplar el projecte agrícola i educatiu en què col • labora MENUTS DEL MÓN i l’entitat bancària Caixa Popular.

Los vecinos de la zona realizan un trabajo integral y óptimo que tiene como objetivo dinamizar la economía de la zona y crear oportunidades a los niños y niñas de la población.
Os invitamos a conocer la población, sus vecinos y cómo están llevando a cabo el proyecto de cooperación, a través de los vídeos realizados nuestra cooperante en la zona, la periodista Victora Moya Arce.

Puede visitar el resto de nuestros videos en nuestro canal youtube donde encontrará mas información del proyecto Achacota en la seccion “favoritos”.

 

Els veïns de la zona realitzen un treball integral i òptim que té com a objectiu dinamitzar l’economia de la zona i crear oportunitats als xiquets i xiquetes de la població.
Us convidem a conéixer la població, els seus veïns i com perpetren el projecte de cooperació, a través dels vídeos realitzats nostra cooperant a la zona, la periodista Victora Moya Arce.

Pots visitar la resta del nostres vídeos en el nostre canal youtube on trobaràs més informació del projecte Achacota.