Exposición internacional Sueños de una infancia

L’Exposició internacional Somnis d’una infància

La Exposición internacional Sueños de una infancia, de la ONGD MENUTS DEL MÓN, se inaugura estos días en Universidad Pedagógica Nacional de Colombia. Nuestra coordinadora de proyectos de sensibilización, Nubia Forero, ya se ha desplazado a Bogota y nos informara puntualmente de las actividades. Como sabéis esta exposición se desarrolla en el marco de cooperación internacional del proyecto  pedagógico y educativo Infancia en los campos de refugiados de palestina.

L’Exposició internacional Somnis d’una infància, de l’ONGD MENUTS DEL MÓN, s’inaugura aquests dies en Universitat Pedagògica Nacional de Colòmbia. La nostra coordinadora de projectes de sensibilització, Núbia Forero, ja s’ha desplaçat a Bogota i ens informés puntualment de les activitats. Com sabeu aquesta exposició es desenvolupa en el marc de cooperació internacional del projecte pedagògic i educatiu Infància en els camps de refugiats de palestina.

A principios de año, “Sueños de una Infancia” viajo a Bolivia, donde estuvo expuesta en el Centro Cultural de Santa Cruz de la Sierra. En la web podéis buscar la información al respecto por si es de vuestro interés.

Para la información en Colombia os adjuntamos en este enlace de la Universidad en Botoga.

http://agencia.pedagogica.edu.co/verevento.php?ide=1200

A principis d’any, “Somnis d’una Infància” viatjo a Bolívia, on va estar exposada al Centre Cultural de Santa Creu de la Serra. Al web podeu buscar la informació al respecte per si és del vostre interès.

Per a la informació a Colòmbia us adjuntem en aquest enllaç de la Universitat en Botoga

http://agencia.pedagogica.edu.co/verevento.php?ide=1200