INFANCIA Y MEDIO AMBIENTE

INFÀNCIA I MEDI AMBIENT

Menuts del Món participa en las Jornadas “Infància i Medi Ambient, creixent en entorns sostenibles” que organiza el Jardí Botanic de València y dirige Núbia Forero, coordinadora de las campañas desensibilización de la ongd . Un encuentro con expertos para hablar de los nuevos retos y alianzas en torno a la niñez y de su vínculo con los espacios que los rodean, tanto urbanos como rurales o naturales. En el mismo se expondrá la muestra “Charagua, un fragmento de Bolivia” de la fotógrafa Paola Lambertin y la conferencia  Tronc educacional, respecte al medi ambient: Quítxues i Guaranís. Impartida por nuestra presidenta Esther Roig. El ciclo lleno de diversas actividades empieza el 14 de octubre y finaliza el 11 de noviembre. Os invitamos a leer el programa y participar del mismo.

Menuts del Món participa en les Jornades “Infància i Medi Ambient, Creixent en entorns sostenibles” que organitza el Jardí Botanic de València i dirigeix ​​Núbia Forero, coordinadora de les campanyes desensibilització de la ONGD. Una trobada amb experts per parlar dels nous reptes i aliances entorn de la infantesa i del seu vincle amb els espais que els envolten, tant urbans com rurals o naturals. En el mateix s’exposarà la mostra “Charagua, un fragment de Bolívia” de la fotògrafa Paola Lambertin i la conferència Tronc educacional, respecte al medi ambient: quítxues i Guaranís per la nostra presidenta Esther Roig El cicle ple de diverses activitats comença el 14 d’octubre i finalitza el 11 de novembre. Vos convidem a llegir el programa i participar del mateix.

En palabras de la comisaria y coordinadora de la propuesta, Nubia Forero, coordinadora de las Campañas de Sensibilización de Menuts del Món, resulta fundamental, en términos de protección del medio ambiente, analizar la prevención, intervención y buenas prácticas enfocadas a la población infantil, para conseguir programas, planes y políticas que fomentan de forma clara y transparente un entorno saludable donde nuestros niños puedan vivir, estudiar y jugar.

Todo esto requiere de un enfoque multidisciplinario, participativo y coordinado, con el fin de abordar las amenazas y fortalezas ambientales, teniendo en cuenta la diversidad cultural y el aprovechamiento de experiencias efectivas ya existentes. Siempre con la cooperación de los sectores sociales que trabajan por la salud y el acceso a la educación, vivienda, energía o agua, y desarrollan las políticas, planes y programas en este sentido.

En el siguiente link tienes el programa completo. Te esperamos.

http://www.jardibotanic.org/culturaicomunicacio.php?t=2&;id=1020

En paraules de la comissària i coordinadora de la proposta, Núbia Forero, coordinadora de les Campanyes de Sensibilització de Menuts del Món, resulta fonamental, en termes de protecció del medi ambient, analitzar la prevenció, intervenció i bones pràctiques enfocades a la població infantil, per aconseguir programes, plans i polítiques que fomenten de forma clara i transparent un entorn saludable on els nostres infants puguin viure, estudiar i jugar.

Tot això requereix d’un enfocament multidisciplinari, participatiu i coordinat, per tal d’abordar les amenaces i fortaleses ambientals, tenint en compte la diversitat cultural i l’aprofitament d’experiències efectives ja existents. Sempre amb la cooperació dels sectors socials que treballen per la salut i l’accés a l’educació, habitatge, energia o aigua, i desenvolupen les polítiques, plans i programes en aquest sentit.

En el següent link tens el programa complet. T’esperem.

http://www.jardibotanic.org/culturaicomunicacio.php?t=2&;id=1020