LOS ESCOLARES DE MENUTS DEL MÓN OBTIENEN UN MUY BUEN RENDIMIENTO ACADÉMICO

ELS ESCOLARS DE MENUTS DEL MÓN OBTENEN UN BON RENDIMENT ACADÈMIC

El proyecto Becas Escolares que la ONGD Menuts del Món tiene en marcha en Bolivia está garantizando que los escolares consigan un buen rendimiento escolar.

Los alumnos están motivados con la escuela; acuden diariamente, realizan sus tareas y tienen mucha predisposición al estudio.

El projecte Beques Escolars que l’ONGD Menuts del Món té en marxa a Bolívia està garantitzant que els alumnes aconseguixen un bon rendiment escolar.

Els xiquets estan motivats amb l’escola; acudixen diariament, realitzen els seues deures i tenen molta predisposició a l’estudi.

Con este proyecto educativo ayudamos a combatir el absentismo escolar al tiempo que conseguimos cubrir las necesidades más básicas de las niñas y niños sin recursos, como el alimento y la ropa.

En la actualidad más de 500 escolares bolivianos se benefician de las Becas Escolares, un proyecto de Menuts del Món en colaboración con la comunidad educativa de las respectivas escuelas que participan.

Os invitamos a visitar el proyecto en la web y a participar en él (http://www.menutsdelmon.org/index.php?option=com_forme&fid=5&lang=es) .

Porque desde Menuts creemos que invertir en educación es un valor seguro.

Amb esta iniciativa educativa volem combatre el gran absentisme escolar que hi ha a estes comunitats indígenes, al mateix temps que aconseguim cobrir les necessitats bàsiques dels xiquets sense recursos, com el menjar i la roba.

Actualment,més de 500 escolars bolivians es beneficien de les Beques Escolars, un projecte de Menuts del Món en col·laboració amb la comunitat educativa de les respectives escoles que hi participen.

Vos convidem a visitar el projecte en la web i a participar en ell (http://www.menutsdelmon.org/index.php?option=com_forme&fid=5&lang=es).

Perquè des de Menuts pensem que invertir en educació és un valor segur.