MENUTS ORGANIZA UNA EXPOSICIÓN EN MÚNICH DE LA INFANCIA EN PALESTINA

MENUTS ORGANITZA UNA EXPOSICIÓ A MUNICH DE LA INFÀNCIA A PALESTINA

Menuts del Món, en cooperación con el Centro de Tratamiento de Rehabilitación para Víctimas de la Tortura (TRC) en Ramallah-Cisjordania, presenta la exposición ‘Infancia en los campos de refugiados en Palestina de Ramallah, Hebron, Jenin i Nablus’.

Menuts del Món, en cooperació amb el Centre de Tractament de Rehabilitació per a Víctimes de la Tortura (TRC) a Ramallah-Cisjordània, presenta l’exposició ‘Infància en els camps de refugiats a Palestina de Ramallah, Hebron, Jenin i Nablus’.

El proyecto de cooperación tiene como finalidad visibilizar la situación de la infancia palestina, así como promover la toma de conciencia ciudadana, a través del análisis del estado actual de los derechos de la infancia en el contexto del conflicto. Dada la grave situación que vive la población infantil en los campos de refugiados, resulta prioritario evidenciar esta realidad ante comunidad internacional.

El Centro de Tratamiento y Rehabilitación para Víctimas de la Tortura (TRC) en Cisjordania desarrolla un importante programa educativo infanto juvenil, sobre los derechos humanos, la no violencia, la democracia, la consolidación de la paz, con énfasis especial en el reconocimiento de sus derechos como niños y futuros ciudadanos.

Esta exposición con el apoyo en Múnich de la comisaria Karin Nebauer, contribuye a dar la voz a los niños, niñas y jóvenes a través de los dibujos, fotografías y textos, realizados durante el pasado campamento de Verano de 2012, en el marco del programa psicoterapéutico y lúdico desarrollado por el TRC, posibilitándoles de esta forma, el ejercicio a los derechos de opinión y a la libertad de expresión, suscritos en los artículos 12 y 13 de la Convención de los Derechos del Niño de 1989.

Nuestra coordinadora de proyectos de sensibilización Nubia Forero, dará la conferencia Derechos de la infancia en Palestina, el día 5 de febrero a las 19:30 en el Aussttellung in Einewelthaus de Múnich.

 

Cartel Infancia en Palestina

Infancia en Palestina

El projecte de cooperació té com a finalitat visibilitzar la situació de la infància palestina, així com promoure la presa de consciència ciutadana, a través de l’anàlisi de l’estat actual dels drets de la infància en el context del conflicte. Donada la greu situació que viu la població infantil en els camps de refugiats, resulta prioritari evidenciar aquesta realitat davant la comunitat internacional.

El Centre de Tractament i Rehabilitació per a Víctimes de la Tortura (TRC) a Cisjordània desenvolupa un important programa educatiu infantil juvenil, sobre els drets humans, la no violència, la democràcia, la consolidació de la pau, amb èmfasi especial en el reconeixement dels seus drets com nens i nenes, i futurs ciutadans.

Aquesta exposició, amb el suport a Munic de la comissària Karin Nebauer, contribueix a donar la veu als xiquets i joves a través dels dibuixos, fotografies i textos, realitzats per ells durant el passat campament d’Estiu de 2012. Un campament dins del marc del programa psicoterapèutic i lúdic desenvolupat pel TRC, i que possibilita d’aquesta manera, l’exercici als drets d’opinió i a la llibertat d’expressió, subscrits en els articles 12 i 13 de la Convenció dels Drets dels Infants de 1989.

Com a representant de Menuts del Món i del Centre de tractament de Rehabilitació per a Víctimes de la Tortura (TRC), la nostra coordinadora de projectes de sensibilització Núbia Forero, donarà la conferència ‘Drets de la infància a Palestina’, el dia 5 de febrer a les 19:30 hores, al Aussttellung in Einewelthaus de Munic.

Cartel Infancia en Palestina

Infancia en Palestina