Project Description

SECTOR: AREA DE EDUCACIÓN
OBJETIVOS: CREAR BECAS ESCOLARES CON LA FINALIDAD DE:
1.- EVITAR EL ABANDONO ESCOLAR DE NIÑOS Y NIÑAS SIN RECURSOS.
2.- DAR UN APOYO A LAS ESCUELAS RURALES MAS NECESITADAS
PAÍS: BOLIVIA.
BENEFICIARIOS: ESCOLARES DE TRES A 15 AÑOS
PRESUPUESTO: 150 € POR BECA AL AÑO

Dada la situación de extrema pobreza de muchos niños y niñas de las zonas rurales de Bolivia la ONGD Menuts del Món estamos desarrollando un proyecto de BECAS DE ESTUDIO. El objetivo principal es garantizar la formación de estos menores y evitar que abandonen la escuela antes de finalizar los estudios de Primaria.

Muchos de estos niños y, especialmente niñas, abandonan el colegio antes de cumplir los 10 años para ponerse a trabajar y ayudar así a sus familias.

En una primera etapa del proyecto hemos conseguido completar con éxito las primeras becas escolares. Cuarenta y ocho niños/as han podido estudiar gracias a la colaboración de nuestros soci@s. Esperamos aumentar la cifra de escolares beneficiados.

Menuts del Món como ONG de ayuda a la infancia, considera la formación escolar como herramienta imprescindible y básica para salir de la pobreza. Estas becas abren la posibilidad de un presente digno y un futuro mejor. Con esta ayuda ellas y ellos también pueden elegir que ser de mayores.

El proyecto becas escolares es la continuación al proyecto global “Ningún niño/a sin escuela” que desde hace tres años llevamos a termino en las áreas más desfavorecidas de Bolivia.

Si deseas colaborar en este proyecto, evitar que este año una niña, un niño abandone las clases para ir a trabajar, ponte en contacto con nosotros. Rellena este formulario i envíalo a contacta@menutsdelmon.org

BECADOS ALUMNOS ESCUELA MELGA

 

SECTOR: ÀREA D’EDUCACIÓ

OBJECTIUS: CREAR BEQUES ESCOLARS AMB LA FINALITAT DE:

1 –EVITAR L’ABANDÓ ESCOLAR DE XIQUETS I XIQUETES SENSE RECURSOS.

2 –DONAR SUPORT A LES ESCOLES RURALS MÉS NECESSITADES.

PAÍS: BOLÍVIA

BENEFICIARIS: ESCOLARS DE 3 A 15 ANYS.

PRESSUPOST: 150 () PER BECA A L’ANY.

Donada la situació d’extrema pobresa de molts xiquets i xiquetes de les zones rurals de Bolívia la ONG Menuts del Món estem desenvolupant un projecte de BEQUES D’ESTUDI. L’objectiu principal és garantir la formació d’aquestos menors i evitar que abandonen l’escola abans de finalitzar els estudis de Primària.

Molts d’aquestos xiquets i, especialment, xiquetes, abandonen l’escola abans de complir els 10 anys per posar-se a treballar i ajudar així a les seues famílies.

En una primera etapa del projecte hem aconseguit completar amb èxit les primeres beques escolars. Quaranta- huit xiquets/tes han pogut estudiar gràcies a la col•laboració dels nostres socis. Esperem augmentar la xifra d’escolars beneficiats.

Menuts del Món com ONG ajuda a l’ infància, considera la formació escolar com eina imprescindible i bàsica per a eixir de la pobresa. Aquestes beques obrin la possibilitat d’un present digne i un futur millor. Amb aquesta ajuda elles i ells també poden escollir què ser de majors.

El projecte beques escolars és la continuació al projecte global “cap xiquet/a sense escola” que des de fa tres anys portem a terme en les àrees més desfavorides de Bolívia.

Si desitges col•laborar en aquest projecte, evitar que aquest any una xiqueta, un xiquet, abandone les classes per a anar a treballar, posa’t en contacte amb nosaltres. Emplena aquest formulari i envia’l a

contacta@menutsdelmon.org