SEGUIMOS ADELANTE CON EL PROYECTO BECAS ESCOLARES

SEGUIM ENDAVANT AMB EL PROJECTE BEQUES ESCOLARS

Los escolares de la comunidad indígena de Achacota, en Bolivia, reciben su material escolar y ropa de abrigo. Los 87 alumnos están integrados en el proyecto becas escolares, que la ongd MENUTS DEL MÓN lleva a término en el país andino, desde hace más de cinco años.
Los estudiantes han recibido con inmensa alegría: libretas, estuches, lápices de colores, un borrador para todo el año y ropa de abrigo. Los enseres son los regalos de los socios colaboradores de Menuts del Món , que participan del proyecto educativo.

Els escolar de la comunitat indígena de Achacota , a Bolívia , reben el seu material escolar i roba d’abric . Els 87 alumnes estan integrats en el projecte beques escolars, que la ongd MENUTS DEL MÓN porta a terme al país andí , des de fa més de cinc anys .
Els estudiants han rebut amb immensa alegria: llibretes , estoigs , llapis de colors , un esborrany per a tot l’any i roba d’abric . Són els regals dels socis  col • laboradors de Menuts del Món que participen del projecte educatiu .

La  grave crisis económica que estamos sufriendo en España nos impulsa a doblar el esfuerzo para mantener en marcha las BECAS ESCOLARES.  El balance a lo largo de estos años,  es altamente positivo. Gracias a nuestra colaboración,  los  87 niños de la escuela Luis Espinal Camps de la población de Achacota, Cochabamba, Bolivia  tienen su  material escolar y ropa de abrigo para todo el curso.  A estos alumnos hay que sumar los de la escuela de Melga y algunos escolares más de Santa Cruz de la Sierra .Pero necesitamos más ayuda, queremos ampliar el proyecto a Burkina y Palestina.
A los que nos leéis y seguís, a los amigos de MENUTS DEL MÓN  que aún no participáis del proyecto, os proponemos que subvencionéis una beca , es una inversión social de vuestro  dinero y una actividad altamente gratificante.
Las BECAS ESCOLARES funcionan como un apadrinamiento, pero utilizamos la palabra BECA ESCOLAR por decisión de las comunidades de indígenas con las que trabajamos. Por respeto a ellos y siguiendo su voluntad.
TU aportación es un regalo, para ellos y también para ti.
Si te decides a formar parte envíanos un mail  a contacta@menutsdelmon.org.

La greu crisi econòmica que estem patint a Espanya ens impulsa a doblar l’esforç per mantenir en marxa les BEQUES ESCOLRES. El balaç ,  al llarg d’aquests anys , és altament positiu . Gràcies a la nostra col • laboració , els 87 xiquets de l’escola Lluís Espinal Camps de la població de Achacota , Cochabamba , Bolívia,  tenen el seu material escolar i roba d’abric per a tot el curs . A  aquests alumnes cal sumar els de l’escola de Melga i alguns escolars més de Santa Creu de la Serra . Però necessitem més ajuda , volem ampliar el projecte a Burkina i Palestina .
Als que ens llegiu i seguiu, als amics de MENUTS DEL MÓN que encara no participeu del projecte , vos proposem que subvencionéis una beca , és una inversió social del vostre diners i una activitat altament gratificant . Les BEQUES ESCOLARS funcionen com un apadrinament , però utilitzem la paraula BECA ESCOLAR per decisió de les comunitats d’indígenes amb les que treballem. Per respecte a ells i seguint la seva voluntat .
La teua aportació és un regal , per a ells i també per a tu .
Si et decideixes a formar part envia’ns un mail a contacta@menutsdelmon.org