LOS BECADOS EMPIEZAN A RECIBIR SU MATERIAL ESCOLAR

ELS BECATS COMENCEN A REBRE EL SEU MATERIAL ESCOLAR

Nuestros becarios de la Escuela de Melga, en Cochabamba, Bolivia continúan estudiando, a pesar de la crisis española que todos sufrimos. Una crisis que está provocando los siguientes efectos: Una disminución del número de colaboradores, una falta de motivación por parte de los socios y el abandono de la subvención de la beca alegando el “aquí también estamos mal”

Els nostres becaris de L’ Escola de Melga , a Cochabamba , Bolívia continuen estudiant, malgrat la crisi espanyola que tots patim . Una crisi que està provocant els següents efectes: Una disminució del nombre de col•laboradors , una falta de motivació per part dels socis i l’abandonament de la subvenció de la beca al • legant la dita ‘”ací també estem malament”.

Cierto, sabemos que con la crisis actual esta aumentado considerablemente el número de pobres en España. Pero NO podemos olvidar los niños que pasan hambre en otras partes del mundo y que cuentan con nuestra cooperación internacional.
Desde de la ONGD MENUTS DEL MÓN continuamos AYUDANDO a nuestros becarios de Bolivia, dándoles una comida equilibrada al día y ropa de abrigo.  Nuestro compromiso social nos impide abandonar los a su suerte.
Te invitamos a participar de este  PROYECTO EDUCATIVO INTERNACIONAL. Mira el proyecto y hazte socio.

És cert, sabem que amb la crisi actual esta augmentat considerablement a Espanya el nombre de pobres. Però NO podem oblidar els nens que passen gana en altres parts del món i que compten amb la nostra cooperació internacional .
Des de l’ONGD MENUTS DEL MÓN continuem AJUDANT als nostres becaris de Bolívia , donant-los un àpat equilibrat al dia i roba d’abric . El nostre compromís social ens impedeix abandonar els a la seva sort .
Et convidem a participar d’aquest PROJECTE EDUCATIU INTERNACIONAL . Mira el projecte i fes-te soci