CELEBRAMOS CON RED ENCLAU 15 AÑOS PROMOVIENDO LAS FINANZAS ÉTICAS Y ALTERNATIVAS

AMB XARXA ENCLAU CELEBREM 15 ANYS PROMOVENT LES FINANCES ÈTIQUES I ALTERNATIVES

En nuestra trayectoria como ongd nos hemos dado cuenta de la necesidad de construir una economía que sitúe a las personas en primera línea, que favorezca el bien social. En compañía de la Red Enclau, de la que formamos parte, hemos trabajado con firmeza apostando por la financiación ética y alternativa. Creemos que un uso social del dinero puede ayudar a transformar el mundo.

En la nostra trajectòria com ONGD ens hem adonat de la necessitat de construir una economia que situe les persones en primera línia, que afavorisca el bé social. En companyia de la Xarxia RED Enclau, de la qual formem part, hem treballat amb fermesa apostant pel finançament ètic i alternatiu. Creiem que un ús social dels diners pot ajudar a transformar el món.

Estos días cumplimos 15 años de intenso recorrido difundiendo nuestro compromiso social y que mejor celebración que organizar unas jornadas para continuar con este empeño.

Vivimos momentos de cambios y nuestro objetivo es implicar a la ciudadanía y los agentes sociales en las finanzas éticas y solidarias para llegar a la construcción social de alternativas. Os invitamos a participar:

http://www.menutsdelmon.org/documentos/Programa_Jornades_XV_Aniversari.pdf

 

 

Aquests dies complim 15 anys d’intens recorregut difonent el nostre compromís social i que millor celebració que organitzar unes jornades per continuar amb aquest afany.

Vivim moments de canvis i el nostre objectiu és implicar la ciutadania i els agents socials en la finances ètiques i solidàries per arribar a la construcció social d’alternatives. Us convidem a participar.

http://www.menutsdelmon.org/documentos/Programa_Jornades_XV_Aniversari.pdf