COLABORA CON EL PROYECTO BECAS ESCOLARES

COL • LABORA AMB EL PROJECTE BEQUES ESCOLARS

Eugenia es una de las niñas que participa en el proyecto educativo BECAS ESCOLARES,  que MENUTS DEL EL MÓN lleva en término en Bolivia desde hace más de seis años. Como ella, otros escolares se benefician de esta colaboración internacional,  en la que contribuyen las comunidades educativas del país andino.  

Eugènia és una de les xiquetes que participa en el projecte educatiu BEQUES ESCOLARS que MENUTS DEL EL MÓN porta a terme a Bolívia des de fa més de sis anys. Com ella, altres escolars es beneficien d’ aquesta col • laboració internacional en la qual contribueixen les comunitats educatives del país andí.

 

MENUTS DEL MÓN como ONGD de ayuda a la infancia, considera la formación escolar como herramienta imprescindible y básica para salir de la pobreza. Estas becas abren la posibilidad de un presente digno y un futuro mejor. Con esta ayuda los escolares sin recursos  pueden elegir que ser de mayores.Mediante este proyecto las niñas y niños de familias pobres tienen acceso a ropa , material académico y una comida equilibra al día. Y todo eso es posible GRACIAS a tu AYUDA.
 El proyecto becas escolares es la continuación al proyecto GLOBAL “NINGÚN NIÑO/A SIN ESCUELA” que llevamos a cabo en las áreas más desfavorecidas de Bolivia.
Si estas interesad@ has un click en este enlace de la web y recibirás información del niño o niña al que estas AYUDANDO
http://bit.ly/10U6oYV

 

MENUTS DEL MÓN com a ONG d’ajuda a la infància, considera la formació escolar com a eina imprescindible i bàsica per eixir de la pobresa. Estes beques obren la possibilitat d’un present digne i un futur millor. Amb aquesta ajuda  esls escolars sense recursos poden triar que volen ser de majors.
Mitjançant aquest projecte les nenes i nens sense de famílies pobres tenen accés a roba, material acadèmic i un dinar equilibrat al dia. I tot això és possible GRÀCIES a la teua AJUDA.
  El projecte beques escolars és la continuació al projecte global “CAP NEN / A  SENSE ESCOLA”, que des de fa tres anys portem a terme en les àrees més desfavorides de Bolívia.
Si estas interessat fes un clic en aquest enllaç de la web i rebràs informació de l’infant a qui estas AJUDANT
http://bit.ly/10U6oYV