LOS SCOUTS DE LA COMUNIDAD VALENCIANA SE SOLIDARIZAN CON MENUTS DEL MÓN

ELS SCOUTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA ES SOLIDARITZEN AMB MENUTS DEL MÓN

Con motivo de la festividad de San Jorge y coincidiendo con el centenario del escultismo en España, 1.200 scouts de toda la Comunidad Valenciana se han reunido este fin de semana en el Parque de Cabecera de Valencia para celebrarlo. En este contexto, y haciendo honor a uno de sus valores, “compartir”, han querido donar 1.050 € recaudados a la ONGd valenciana Menuts del Món; un dinero que cubrirá 7 Becas Escolares.

Amb motiu del dia de Sant Jordi i coincidint amb el centenari de l’escoltisme a Espanya, 1.200 SCOUTS de tota la Comunitat Valenciana s’han reunit este cap de semana al parc de Capçalera per celebrar-ho. En este context i fent honor a un dels primers valors que ensenyen, “compartir”, han donat 1.050 € recaptats a l’ONG Menuts del Món que cobriran 7 Beques Escolars.

Con esto, esta asociación lúdica demuestra día a día que está comprometida con la sociedad promoviendo valores constructivos que van de generación en generación, siempre con el mismo objetivo: construir un mundo mejor.

Este año, bajo el lema “Un scout, un camino”, scouts de todas las edades han disfrutado de diferentes actividades al aire libre con juegos, danzas, excursiones o talleres, conviviendo con otros scouts y demostrando una vez más que, como ellos apuntan, están “siempre listos para servir”.

Amb això, aquesta associació lúdica demostra día a día que està compromesa amb la societat promovent valors constructius que van de generació en generació, sempre amb el mateix objectiu: construir un món millor.

Enguany, baix el lema “Un scout, un camí”, scouts de totes les edats han gaudit de diferents activitats a l’aire lliure amb jocs, danses, excursions, tallers… convivint amb altres scouts i demostrant com ells apunten que estan “sempre llestos per servir”.