MENUTS DEL MÓN, PREMIO 9 D’OCTUBRE A LA COOPERACIÓN

MENUTS DEL MÓN, PREMI 9 D’OCTUBRE A LA COOPERACIÓ

La ONGd Menuts del Món ha sido galardonada con uno de los Premios Nou d’Octubre que otorgan cada año los vecinos del pueblo de Alboraya: el galardón a la Cooperación y la Integración.

Desde nuestra entidad agradecemos a toda la localidad este reconocimiento y lo valoramos como una muestra de afecto y complicidad, que nos impulsa a seguir adelante.

L’ONGd Menuts del Món ha sigut guardonada amb un dels Premis Nou d’Octubre que donen cada any els veïns del poble d’Alboraia: el guardó a la Cooperació i Integració.

Des de la nostra entitat agraïm a tota la localitat aquest reconeixement i ho valorem com una mostra d’ afecte i complicitat, que ens impulsa a seguir endavant.

El pasado 9 de octubre, en el Auditorio Municipal de Alboraya se celebraron los tradicionales premios que reconocen el trabajo y la dedicación de las instituciones y personalidades del pueblo.

Este año podemos decir con orgullo que hemos sido uno de los afortunados. Nuestra compañeras Cristina Parada, María José Pou, Inma Adell i Amparo G.Carbonell recogieron el premio y agradecieron, en nombre de todos los que formamos la ONG, este gran reconocimiento.

Estamos llenos de satisfacción pero también sabemos, con humildad, que todo esto es gracias al apoyo de los vecinos de Alboraya. Ellos y el resto de socios, a lo largo de nuestros 6 años de vida, han hecho posible que hayamos conseguido construir colegios i hayamos ayudados a miles de niños y niñas sin recursos de países empobrecidos.

Por eso compartimos con alegría e ilusión este premio con todos. Porque hemos ganado todos.

GRACIAS POR SEGUIR A NUESTRO LADO, AL LADO DE LOS PEQUEÑOS MÁS DESFAVORECIDOS DEL MUNDO.

El passat 9 d’Octubre, a l’Auditori Municipal d’Alboraia van celebrar-se els tradicionals premis que reconeixen el treball i dedicació de les institucions i personalitats del poble.

Enguany podem dir amb orgull que hem sigut un dels afortunats. Les nostres companyes Cristina Parada, María José Pou, Inma Adell i Amparo G.Carbonell arreplegaren el guardó i agrairen, en nom de tota l’ONGd, este reconeixement.

Estem plens de satisfacció però també sabem, amb humiltat, que tot açò és gràcies al suport dels veïns d’Alboraia. Ells i tota la resta de socis, al llarg dels nostres sis anys de vida, han fet possible que hagem aconseguit construir escoles i hagem ajudat a milers de xiquets i xiquetes sense recursos de països empobrits.

Per això, compartim amb alegria i il·lusió aquest premi amb tots. Perquè hem guanyat tots.

GRÀCIES PER SEGUIR AL NOSTRE COSTAT, AL COSTAT DELS MENUTS MÉS DESFAVORITS DEL MÓN.