NOS HA TOCADO LA LOTERIA. COMPARTIMOS PROYECTOS.

ENS HA TOCAT LA LOTERIA. COMPARTIM PROJECTES.

Cerramos el año con una buena noticia, lo que es de agradecer en estos tiempos difíciles que estamos viviendo en España. Los recortes en derechos sociales y en materia de cooperación han pasado factura. Como la mayoría estamos cansados, indignados y con ganas de cambios.

Tanquem l’any amb una bona notícia, el que és d’agrair en aquests temps difícils que estem vivint a Espanya. Les retallades en drets socials i en matèria de cooperació han passat factura. Com la majoria estem cansats, indignats i amb ganes de canvis.

En medio de este clima y por segunda vez en diez años la suerte nos ha sorprendido gratamente. En esta ocasión, nos ha tocado un “pellizco” del segundo premio la de lotería de Navidad. Son 12 € por papeleta, es decir, hemos multiplicado por cuatro el dinero invertido en el boleto. Si eres de l@s afortunad@s agradecemos tu colaboración, tu confianza y te damos las GRACIAS por participar de nuestro número de la suerte. 

Nos alegra saber que hemos regalado ilusión entre tanta gente, ya que el número ha estado muy repartido. Como ONG de utilidad pública, de cooperación, desarrollo y acción social, no podemos dejar pasar la ocasión para hacerte una propuesta. Te invitamos a participar activamente de nuestros proyectos haciendo una donación de tu dinero ganado; la que tú quieras, la que consideres. No es un atrevimiento, muchos de vosotr@s ya os habéis puesto en contacto y así nos lo habéis manifestado. Vuestra aportación es un impulso para continuar nuestro trabajo de ayuda humanitaria.

En cualquier caso y decidáis lo que decidáis nuestra más sincera GRATITUD y los mejores deseos de un nuevo año.

Nota: A partir del 2 de enero podéis cobrar vuestra papeleta en la oficina de Caixa Popular de Alboraya , los lunes, miércoles y viernes de 12:00 a 14:00 horas

 

Enmig d’aquest clima i per segona vegada en deu anys la sort ens ha sorprès gratament. En aquesta ocasió, ens ha tocat un “pessic” del segon premi la de loteria de Nadal. Són 12 € per papereta, és a dir, hem multiplicat per quatre els diners invertits en la butlleta. Si ets dels i afortunad i totes agraïm la teva col·laboració, la teva confiança i et donem les GRÀCIES per participar del nostre número de la sort.

Ens alegra saber que hem regalat il·lusió entre tanta gent, ja que el nombre ha estat molt repartit. Com ONG d’utilitat pública, de cooperació, desenvolupament i acció social, no podem deixar passar l’ocasió per fer-te una proposta. Et convidem a participar activament dels nostres projectes fent una donació de diners guanyat; la que tu vulguis, la que consideris. No és un atreviment, molts de vosaltres ja us heu posat en contacte i així ens ho heu manifestat. La vostra aportació és un impuls per continuar el nostre treball d’ajuda humanitària.

En qualsevol cas i decidiu el que decidiu nostra més sincera GRATITUD i els millors desitjos d’un nou any.

Nota: A partir del 2 de gener podeu cobrar la vostra papereta a l’oficina de Caixa Popular d’Alboraya, els dilluns, dimecres i divendres de 12:00 a 14:00 hores